مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 اسفند 1399 ساعت 12:352021-03-18ورزشي

رسانه ها برای شورآفرینی انتخابات 1400 تلاش کنند


رییس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات بزرگ سال 1400 و آغاز برنامه سازی های رسانه های معاند برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای، - ایسنا/گیلان رییس بسیج رسانه گیلان، با اشاره به در پیش بودن انتخابات بزرگ سال 1400 و آغاز برنامه سازی های رسانه های معاند برای کاهش حضور مردم در پای صندوق های رای، گفت: باید از ظرفیت رسانه ها برای شورآفرینی و آوردن مردم در پای صندوق های رای استفاده کنیم.

مهدی پارسا در نشست تجلیل از فعالان و برگزیدگان مسابقات رسانه ای بسیج رسانه، با اشاره به نقش رسانه ها در توسعه و بالندگی جامعه، اظهار کرد: با توجه به وجود شرایط کرونایی، شاهد فعالیت خوب خبرنگاران از طریق تهیه خبر و گزارش و یادداشت و عکس از جانفشانی کادر درمان بودیم.

وی با اشاره به مشکلات خبرنگاران در حوزه بیمه و معیشت، افزود: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت بیمه خبرنگاران و تامین معیشت براساس قانون کار هستیم.

پارسا، با اشاره به برگزاری برنامه های متعدد سازمان بسیج رسانه استان در سال 99 با همکاری خبرنگاران، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقات رسانه ای، ورزشی و کتابخوانی، نشست های هم اندیشی و بازدیدهای رسانه ای بخشی از این برنامه هاست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها برای شورآفرینی انتخابات 1400 تلاش کنند

رسانه ها برای شورآفرینی انتخابات 1400 تلاش کنند